Produse terminate

Produse terminate – iulie 2022

S-a terminat încă o lună de vară. Extrem de călduroasă, dar totuși plăcută. Nu am terminat foarte multe produse, dar o să încep să vorbesc și despre produse de curățenie la final. Eu sunt curioasă și despre așa ceva, mi se pare destul de util să știu dacă merită banii unele produse sau nu.

Produse pentru corp

1. Săpun lichid Cien Almond Petal: Cred că a fost ceva ediție limitată. Nu mi-a plăcut nici aroma, nici formula. Mi-a uscat destul de rău mâinile, iar mirosul era foarte pudrat, bătrânicios.

2. Săpun lichid Farmec Aloe Vera + Vitamina E: Acesta nu are o formulă la fel de bună ca cel cu glicerină. Mie mi-a cam uscat mâinile. Dar mirosea mai bine decât acela, deși nu a fost o aromă wow, mie mi se părea că seamănă foarte bine cu un parfum popular de la Avon.

3. Hârtie igienică umedă: Este din DM, a venit într-un set de 2 pachete și mi se pare destul de apropiată la calitate cu cele de la Zewa. Problema e că foile sunt prea subțiri și se rup foarte ușor.

1. Pudră de baie Balea Gardenie de Tahiti și Hibiscus: Aroma mi-a plăcut foarte mult și cam atât. Nimic spectaculos, nu aș recumpăra-o.

2. Perle de baie Balea Orhidee și Vanilie: Acestea mi-au plăcut mult. Miroseau bine și au colorat apa în mov. Aroma seamănă cumva cu Hypnose de la Lancome. Sau mai exact, a fost cândva un parfum Eternal Magic de la Avon pe care eu îl foloseam în liceu. Miroase exact ca acela.

3. Mostră șampon stimulant Vichy Dercos: Nu mi s-a părut nimic impresionant la el. Nu îmi oferea volum, nu mi se părea că îmi curăță părul cine știe ce. Nu o să îl cumpăr.

1. Gel de duș Treaclemoon Happy Papaya Summer Ocean: E un brand britanic, cred. Eu l-am luat de la Dr. Max, însă nu m-a dat pe spate nici aroma, nici formula. Mie mi s-a părut că îmi cam usca pielea. A costat cam 13 lei, exact cam cât costă și alte geluri de duș prin supermarketuri, doar că acesta nu mi se pare că merită chiar atât, eu aș fi dat maxim 10 lei pe el.

2. Gel de duș Balea Cool Diver: A fost de fapt pentru copii. A avut un miros sărat și m-am plictisit foarte repede de el.

3. Gel de duș Nivea Fresh Blends (Pepene Verde, Mentă și Lapte de Cocos): Am terminat de fapt 2 identice. Îmi place mult de tot pentru vară. Formula e foarte ok, nu îmi usucă pielea. Miroase exact a pepene cu mentă și e un miros foarte natural.

1. Lame de ras Gilette Venus Sensitive: Sunt ok, mereu le recumpăr. Nu mă irit după ce le folosesc.

2. Spray protecție solară SPF 50+ La Roche Posay Anthelios Dermo-Pediatrics: De fapt îl arunc, nu mi-a plăcut absolut deloc. Este extrem de unsuros, nu intră absolut nimic în piele. Singura parte bună oarecum e că e destul de rezistent la apă, dar eu nu pot suporta senzația extrem de lipicioasă și mai are și un miros ciudat. Îmi pare foarte rău că am dat banii pe el.

3. Spray protecție solară SPF 50 Elmiplant Sun Wet Skin: Exact aceeași problemă pe care am avut-o și cu cel de mai sus. Mult prea lipicios și uleios, dar măcar acesta a fost mai ieftin.

4. Cremă cicatrizantă La Roche Posay Cicaplast: E ok, eu mereu o recumpăr în varianta mare. Mi se pare cea mai bună cremă cicatrizantă din câte am încercat.

1. Apă de gură Colgate Max White Expert: Am folosit mult timp această variantă, dar mi-am dat seama că îmi irita limba destul de rău, așa că nu o voi mai recumpăra.

2. Apă de gură DontoDent: A fost varianta pe verde și mi-a plăcut foarte mult. Miroase chiar ca un câmp de mentă, nu e foarte puternică, nu mi-a iritat nimic. Nu e preferata mea, dar mi-a plăcut destul de mult și probabil o să o recumpăr la un moment dat.

3. Rezerve periuță electrică Oral B Cross Action: Au fost 4 bucăți și sunt cam singurele de la Oral B care chiar îmi plac. Le-am încercat și pe cele pentru albire, dar mi se par prea dure și nici nu pot spune că ar fi curățat mai bine decât acestea.

Produse pentru ten

1. Gel de curățare Purito From Green: Am mai avut-o, nu mi se pare wow. Eu am primit-o cadou, dar nu aș cumpăra-o.

2. Cremă protecție solară SPF 50+ SVR Sensifine: Mi-am luat o mare țeapă cu această cremă. Eu inițial am cumpărat-o prin iarnă sau primăvară, când încă mai aveam tenul uscat. Pe moment mi-a plăcut, însă am văzut că dispăruse de pe stocuri în Farmacia Tei, așa că m-am grăbit să mai comand alte 3 din altă parte, de teamă să nu fi găsit iar un spf bun care să fie discontinuat. Dar acum am tenul cam gras și folosind-o mai mult pe timpul cald, mi-am dat seama că nu îmi place absolut deloc. Este foarte grasă, uleioasă, lipicioasă, pătează haine dacă le atingi din greșeală, nu poți aplica multe straturi pentru că începe cumva să se separe. Și se face scame extrem de rău, cred că cea mai scămoasă cremă din câte am încercat. Singura parte bună e că nu are parfum, dar atât.

3. The Ordinary B Oil: Pe acesta l-am cumpărat în iarnă, l-am folosit de destule ori până mi-am dat seama că nu mă ajuta cu mare lucru și mai avea și un miros de alge care pe mine mă deranja. Acum dacă am tenul gras, nici atât nu mai îmi place.

4. The Ordinary ser cu Resveratrol și Acid Ferulic: Nu îmi place la el că se simte uleios, deși nu are uleiuri. Dar se absoarbe destul de repede în piele și până la urmă îl folosesc.

1. Sun Dance balsam de buze cu SPF 30: Nu îmi place deloc, are un miros care mă enervează, este foarte tare și nu hidratează nimic și mai are și culoare. Singura parte bună e că măcar nu a fost scump.

2. Balea patch-uri ochi Fructul Dragonului: Acestea au avut ceva efect holografic și chiar m-am bucurat să le folosesc. Au oferit puțină hidratare și cam atât, dar nici eu nu mă așteptam la mai mult.

3. Mostră CeraVe ulei de curățare: Nu știu cine a venit cu ideea de a pune ulei într-un astfel de plic, dar e o idee extrem de proastă. Dar produsul e ok, deși nu neapărat pe gustul meu.

4. Mostră Vichy Mineral 89 Booster: Îmi place, am avut și produsul full-size. E un gel cu acid hialuronic și chiar se simte pielea mai plină.

5. Mostră Vichy Liftactiv Supreme cremă de noapte: E o cremă care intră repede în piele, dar nu mi-a plăcut faptul că are parfum. Nu o coi cumpăra.

6. Mostră gel de curățare CeraVe Hydrating Cream to Foam: Îl am și în full-size. E ok, dar nu l-aș recumpăra. Nu mi se pare ceva wow.

1. Mostră cremă de protecție solară SPF 50+ La Roche Posay Anthelios UVmune 400: Am mai încercat o mostră și în trecut. Nu îmi place pentru că e mult prea grasă pentru tenul meu. Are alcool, dar nu ar parfum. Pe mine mă ustură ochii de la ea.

2. Mostră cremă de protecție solară SPF 50 CeraVe: Era peste tot popularizată și m-am bucurat că am primit și eu mostră. Nu o să o cumpăr pentru că e prea grasă pentru tenul meu. Nu e ceva exagerat de gras și lipicios cum e cu alte creme, dar e suficient cât să nu mă convingă. Nu are parfum sau alcool și pe mine nu m-au usturat ochii de la ea.

3. Mostră cremă de față La Roche Posay Toleriane Dermallergo Fluide: Nu îmi place pentru că și aceasta este foarte grasă și se transferă imediat de pe piele.

4. Mostră ser Lancome Advanced Genifique: Țin minte că avea niște ingrediente ok, cum ar fi acidul hialuronic și ascorbyl glucoside, dar are și alcool și parfum, deci sincer mai bine și mai ieftin ieși dacă iei aceste 2 ingrediente separat.

5. Mostră ser Vichy Mineral 89 Eyes: Varianta pentru ochi mie nu mi se pare ceva surprinzător, mie mi s-a părut că face cam același lucru pe care îl face și serul pentru ten, poate doar puțin mai hidratant, dar diferența e mult prea mică și nu am răbdare să pun cine știe câte produse separate pentru zona ochilor.

6. Mască pentru buze Balea cu Pepene și Carambol: E în ediția limitată de vară. Mie mi-a plăcut mult experiența, masca e ca un fel de gel pe care îl aplici pe buze. Nu prea am simțit un miros special. De hidratat poate că a hidratat strict pe moment, dar a 2-a zi buzele erau la fel ca de obicei. Eu le-aș recumpăra în alte variante strict pentru experiență în sine, nu neapărat pentru că aș avea mari așteptări de la ele.

7. Mostră fond de ten La Roche Posay: Mereu le primesc, dar nu le folosesc niciodată.

Produse de machiaj

1. Paletă farduri de pleoape Too Faced Sweet Peach: A fost foarte populară această paletă în urmă cu niște ani. M-am bucurat foarte mult când mi-am luat-o și a fost de fapt prima mea paletă high-end. Însă a venit timpul să renunț la ea, o am de prea mult timp și calitatea nu mi se mai pare la fel de bună comparativ cu ce produse există azi. Fardurile mate sunt tari ca creta, de la bun început cam a fost așa. Fardurile sidefate nu sunt toate ok, Bless Her Heart, Bellini, Peaches’n Cream nu prea sunt pigmentate, dar la fel, de la bun început au fost așa.

Produse de curățenie

1. Igienol detergent pentru podele Pine Fresh: Nu mi-a plăcut, nu îl voi recumpăra. În primul rând, dopul acela niciodată nu se închide suficient de bine. Mie mi-a curs acest produs (deși eu nu îl mai desfăcusem niciodată). Până și pe rafturile magazinelor era curs, semn că au probleme serioase cu aceste ambalaje. O altă problemă e culoarea aceea verde care dacă nimerește pe ceva textil, nu o mai scoți în veci. Și altă problemă este mirosul care e cam sintetic, dar până la urmă peste asta aș fi putut trece. Altfel pare ok ca produs, deși eu l-am folosit doar pe gresie, nu știu cum ar fi pe parchet.

2. Denk Mit detergent pentru toaletă: Nu o să îl recumpăr. E atât de lichid încât stropești tot în jur când încerci să înclini sticla. Dar curăță bine, nu prea am ce îi reproșa din acest punct de vedere. Are un miros înțepător, neplăcut, care nu e de clor. Partea bună e că a fost foarte ieftin.

3. Duck detergent pentru toaletă cu spumă activă (Pine): Acesta mi-a plăcut, dar mirosea ca Domestos verde.

1. OMO detergent lichid Sensitive: A fost varianta de 2 l și avea un preț foarte bun dacă reciclai la broscuță. E singura aromă de la OMO care îmi place. Curăță foarte bine.

2. Dettol dezinfectant pentru rufe Sensitive: Mi-a plăcut, nu avea parfum. Eu folosesc așa ceva pentru că multe haine nu le pot pune la temperaturi ridicate, așa că acesta pare ideal pentru prosoape sau lenjerie.

3. Cif șervețele dezinfectante universale Lily: Nu miros deloc a Crin, au un miros înțepător și iritant, dar au fost la reducere tot dacă reciclai la broscuță, iar eu mi-am luat destul de multe de acest fel. Recunosc că la preț întreg nu le-aș recumpăra.

Lasă un comentariu