Produse terminate

Produse terminate – Februarie 2024

La mulți ani tuturor femeilor! În sfârșit a venit prima lună de primăvară. Abia aștept să se mai și încălzească puțin afară. Deși luna Februarie a trecut extrem de repede, am apucat să termin destul de multe produse pe care le voi prezenta mai jos.

Produse pentru corp

1. Spumă de duș Balea – You are Berry sweet: Nu mi-a plăcut absolut deloc pentru că toate spumele de duș de la Balea pe care le-am încercat au un miros destul de ciudat și îmi și usucă foarte tare pielea. O să evit să mai cumpăr spumele pe viitor din această cauză.

2. Gel de duș Balea – Magic Winter Times: A fost ediție limitată de iarnă, nu prea mi-a plăcut aroma, dar a fost un gel de duș ok pentru prețul lui.

3. Gel de duș Palmolive – Olive & Milk: E varianta clasică pe care o știe toată lumea. Mirosul a fost plăcut, nu usca pielea. Per total mulțumită de el.

4. Gel de duș Cottage – Cireșe Amare & Fistic: Mi-a plăcut tare mult aroma, e ultimul pe care îl mai aveam, dar chiar m-am bucurat de el.

1. Săpun lichid Cien – Desire (Pară & Prună Mirabelle): Mi-a plăcut foarte mult aroma, dar cam usca mâinile. Prețul a fost totuși foarte bun.

2. Săpun lichid Elmiplant – Marigold Protect (Măsline și Gălbenele): Mi-a plăcut mirosul, dar din nou, usca mâinile destul de tare. Nu cred că o să îl mai recumpăr din cauza asta.

1. Antiperspirant Rexona – Shower Fresh: E varianta aceea clasică pe care o știe toată lumea. Mie nu mi-a plăcut nici aroma și nici nu mă proteja suficient de bine.

2. Spumă de ras Balea – Peachy Vibes: A fost tot o ediție limitată de primăvara trecută cred. A mirosit foarte bine și și-a făcut treaba, eu chiar am fost tare mulțumită de ea.

3. Loțiune de corp Victoria’s Secret – Apres Snow: Mirosul nu m-a dat pe spate, dar formula intră foarte repede în piele și chiar hidratează.

4. Cremă de mâini Dove – Avocado și Gălbenele: Mirosea extraordinar de bine, dar nu mi se părea că hidratează atât de bine.

1. Apă de gură Listerine – Stay White: Mi-a plăcut destul de mult și e posibil să o recumpăr.

Produse pentru păr

1. Șampon Kerastase Nutritive – Bain Satin 2: Gama asta este cam prea hidratantă pentru tipul meu de păr. Eu am firul foarte fin și îl cam încărca puțin, e o gamă mai mult pentru firul gros. Dar a fost totuși un șampon destul de ok care pe mine nu m-a dezamăgit. Mirosul nu mi-a plăcut deloc, e cumva foarte pudrat.

2. Balsam de păr Kerastase Resistance – Ciment Anti-Usure: Gama aceasta verde mie îmi place tare mult și de obicei îmi prinde bine, dar acest produs nu mi s-a părut chiar wow. Lăsa parul cu volum, dar puțin aspru. Din nou, nu m-a dezamăgit, chiar m-am bucurat de el, dar nu o să îl mai recumpăr.

Produse pentru ten

1. Cremă de față Isntree – Aqua Gel Cream: Mi-a plăcut tare mult, se absoarbe foarte bine în piele și hidratează. E foarte posibil să o recumpăr și pe viitor.

Produse pentru casă

1. Șervețele dezinfectante Trussa: Le aveam mereu în geantă, sunt foarte utile.

2. Hârtie igienică umedă DM Ultra Sensitive: Mi-a plăcut și are un preț avantajos.

3. Șervețele umede W5 – Fresh: Nu știu dacă mai există în această variantă de aromă, dar au fost destul de ok pentru prețul lor.

1. Odorizante toaletă Bref – Pine: Miros foarte bine, dar din păcate nu prea se simt.

2. Dezinfectant pentru toaletă Duck – Pine Forest: Miroase foarte bine, dar nu mi se pare chiar atât de eficient ca Domestos de exemplu.

1. Soluție pentru curățat parchetul Sano Poliwix – Luxury Hotel: Mi-a plăcut extrem de mult, nu lăsa dâre și mirosul era extrem de plăcut. Din păcate nu l-am mai găsit prin magazine, e posibil să fi fost scos din producție și îmi pare tare rău.

1. Dezinfectant pentru rufe Formil – Sensitive: Îmi place, mereu îl recumpăr, e preferatul meu pur și simplu.

2. Detergent lichid Ariel Color: Mi-a plăcut foarte mult și cu siguranță o să îl recumpăr. Curăță foarte bine și are un miros plăcut.

1. Șervețele cosmetice DM: Îmi place tare mult și le recumpăr în fiecare lună, sunt nelipsite din casa mea.

Și cam asta a fost tot și pentru luna Februarie. Abia aștept să vină primăvara și apoi vara, să găsim din nou prin magazine arome exotice. Dar până atunci vă urez tuturor o lună de Martie călduroasă și plină de soare!

Lasă un comentariu