Produse terminate

Produse terminate – Noiembrie 2023

La mulți ani tuturor românilor! Astăzi vin din nou cu un articol ceva mai scurt de produse terminate. În București au fost probleme aproape toată luna Noiembrie cu apa caldă și căldura, așa că inevitabil am consumat mai puține produse pentru că oricum nu aveam cu ce să le consum.

Produse pentru corp

1. Gel de duș Cottage – Cireșe Amare și Fistic: Mi-a plăcut mult aroma, eu îmi făcusem stoc cu el și mai am încă 2. Ce-i drept, am început să mă plictisesc și eu de el.

2. Gel de duș Gerovital – Argilă: A fost cam ciudat spre final când a rămas multă argilă, dar per total eu am fost mulțumită de el.

1. Rezervă săpun lichid Dove – Glowing Ritual: Mirosea destul de bine. Eu sunt mulțumită de săpunul de la Dove pentru că nu usucă mâinile. Aceste rezerve le iau mereu de pe Notino pentru că acolo au cel mai bun preț.

2. Săpun lichid Cien – Lavender & Rosemary Kiss: Nu prea mi-a plăcut mirosul, mirosea destul de puternic a lavandă. Dar în rest formula a fost ok pentru prețul lui.

1. Cremă de mâini Ahava – Kale & Turmeric: A fost o cremă ok, nu wow, dar ok. Dacă nu o prindeam la reducere, nu ar fi meritat banii pentru că produsele Ahava am văzut că sunt cam scumpe în general.

2. Loțiune de corp Victoria’s Secret Pink – Fresh Sky: Formula era ok, dar mirosea a Nivea. Nu m-a impresionat cu absolut nimic mirosul.

1. Apă de gură Listerine – Ghimbir și Lime: Mi-a plăcut mult, dar din păcate nu am mai găsit-o nicăieri. Cred ca a fost ceva ediție limitată de iarnă.

Produse pentru ten

1. Cremă de ochi Vichy Slow Age: Am terminat doar această cremă de ochi care mi-a plăcut extraordinar de mult. A fost foarte hidratantă, dar cred că au reformulat-o între timp.

Produse pentru casă

1. Hârtie igienică umedă Zewa & DM: Mi-au plăcut ambele, le cumpăr în funcție de oferte.

1. Odorizant pentru toaletă Ace – Eucalipt: Se termină extraordinar de repede. Altele mă țineau aproape o lună, acesta maxim 2 săptămâni.

2. Șervețele umede dezinfectante Domestos Ocean: Mi-a plăcut mult cum miroseau. Foarte eficiente, au un preț cam mare, dar eu aic că își merită banii.

1. Gel anticalcar W5: Îl recumpăr de foarte mult timp, e preferatul meu. Dar nu înțeleg de ce toate sticlele din magazin sunt mereu foarte murdare.

2. Detergent lichid OMO Sensitive: Mi-a plăcut mult și cum curăța și mirosul.

3. Detergent capsule Persil Deep Clean: Ele curăță foarte bine, dar mirosul mie mi se pare îngrozitor și nu îl pot suporta absolut deloc.

1. Șervețele cosmetice DM: Îmi plac extraordinar de mult, mereu le recumpăr. Cele mai fine șervețele și cele mai frumoase ambalaje, iar prețul e foarte ok.

Asta a fost tot și pentru luna Noiembrie. Vă doresc o iarnă frumoasă și sărbători fericite tuturor!

Lasă un comentariu