Produse terminate

Produse terminate – mai 2023

Bună! La mulți ani tuturor copiilor! Astăzi revin cu articol de produse terminate pentru că a ajuns și luna mai la final. De când așteptam eu să vină vara și soarele și vremea frumoasă. Iată că în final au venit. Dar să trecem și la articol.

Produse pentru corp

1. Gel de duș Balea (Prune și Migdale): Nu zice că ar fi o ediție limitată, dar eu doar o scurtă perioadă l-am prins în magazine. Miroase foarte bine a prune. Cred că e mai mult de toamnă decât de vară pentru că prunele bănuiesc că apar toamna, dar mie mi s-a părut destul de ok și ca miros și ca formulă.

2. Gel de duș Balea Make a Wish: Nu prea mi-a plăcut mirosul, dar l-am luat pentru ambalaj. Acesta chiar a fost ediție limitată.

3. Gel de duș Cottage (Cireșe Amare și Fistic): De mirosit, miroase delicios și foarte autentic. Dar eu fac bubițe la mâini din cauza lui. Asta e, am văzut că sunt alergică la cel puțin câteva geluri de duș de la Cottage.

1. Rezervă săpun lichid Lilien Wild Orchid: Sincer nici nu știu de ce l-am luat, e destul de no-name. Mie îmi cam usca mâinile și mirosul mi se părea destul de sintetic.

2. Săpun lichid Treaclemoon (Mandarine și Lime): Nu mi-a plăcut absolut deloc. Îmi usca mâinile destul de tare, nu mi-a plăcut nici mirosul și nu mi-a plăcut nici pompița aceea care era foarte proastă. Nu o să îl recumpăr.

3. Săpun lichid Cien Premium (Portocală și Trandafir): Aceeași poveste și cu el, îmi usca mâinile foarte rău, nu mi-a plăcut cum miroase și mai avea și pompița foarte proastă.

4. Gel dezinfectant Sanytol: E ok, eu mereu le am în geantă. Acesta cam lăsa peliculă, dar până la urmă nu am mari pretenții de la un gel dezinfectant.

1. Deodorant spray Avon Little Red Dress: Sincer nici nu mai știu de câți ani stă pierdut pe la ai mei și l-am luat la mine ca să dau cu el prin baie. Bineînțeles că nu l-am folosit pe corp după atâția ani, dar mirosea destul de bine și am zis totuși să îl folosesc cumva măcar ca odorizant pentru baie. Cred că ei au scos din catalog varianta asta (eu nu am mai comandat de mulți ani ceva de la ei), dar atunci când o aveau mie îmi plăcuse foarte mult. Acum mi s-au schimbat gusturile și mi se pare că miroase destul de ieftin și sintetic.

2. Loțiune de corp Balea Boho Love: A venit într-un set și mie chiar nu mi-a plăcut. În general nu îmi plac loțiunile de la Balea pentru că intră mai greu în piele și nu prea hidratează. Mirosul era foarte dulce și nu pot spune că m-a dat pe spate.

3. Loțiune de corp Victoria’s Secret – Pure Seduction: Mi-a plăcut la nebunie. Mi-a plăcut și aroma mult și am recumpărat-o, dar mi-a plăcut și formula pentru că e o loțiune foarte ușoară, intră repede în piele și o hidratează. Mirosul persistă pe piele. Eu mereu cumpăr loțiunile lor când le au la reduceri. Merită cu siguranță toți banii.

4. Mostră loțiune de corp CeraVe: E ok, eu o am și în varianta full-size. Hidratează destul de bine, dar intră puțin mai greu în piele.

1. Ață dentară DontoDent: Mi-a plăcut faptul că era mentolată și cam atât. Mi se părea că e prea groasă, că se destramă prea ușor și rămâne între dinți. Nu mi-a plăcut, nu o să o recumpăr.

2. Apă de gură Listerine Green Tea: Mie nu mi-a plăcut aroma, dar în rest a fost o apă de gură ok.

3. Capete periuță electrică Oral-B Cross Action: Mi-au plăcut, mereu le recumpăr. Am tot încercat și alte variante, dar tot acestea îmi plac cel mai mult.

Produse pentru ten

1. Mască de față tip șervețel Balea Chocolate Dream: Mirosea foarte bine a ciocolată (deși eu nu prea agreez parfumul în produse pentru ten). Mie mi s-a părut că are efectul unui ser cu acid hialuronic, iar pentru mine e mult mai comod să aplic direct acid hialuronic decât să stau cu o astfel de mască pe față, așa că nu o să mă mai înghesui să le cumpăr.

2. Mostră ser Vichy Mineral 89: Cred că e serul meu preferat cu acid hialuronic. L-am și tot cumpărat de mai multe ori în trecut, iar această mostră mi-a reamintit cât de mult îmi plăcea.

3. Mostră cremă de ochi Clarins: Mi se părea mai ok ca baza de machiaj decât ca cremă de ochi. Avea mult Silicon în compoziție și chiar se simțea siliconată. Avea parfum, dar măcar cel puțin de data asta a fost un parfum plăcut.

4. Mostră cremă de față Estee Lauder Re-Nutriv: O cremă destul de hidratantă. Din păcate avea și ea parfum.

5. Mostră fond de ten Vichy Dermablend (nuanța 25 Nude): Încă de când am primit-o am zis că nici nu are rost să o încerc, o arunc direct pentru că clar nuanța nu mi se potrivește, e mult prea închisă pentru mine.

1. Apă micelară Nivea MicellAir Sensitive: Mie nu mi-a plăcut deloc, aveam impresia că nu demachia suficient de bine. Dar am apreciat faptul că nu avea parfum sau alcool.

2. Gel de curățare spumant CeraVe: Îmi place, mereu îl recumpăr când îl prind la promoție. Probabil cel mai bun din tot ce am încercat.

3. Cremă de față Purito Deep Sea Water Cream: Pentru tenul meu mi s-a părut prea grasă și lipicioasă. Nu cred că o să o recumpăr.

4. Cremă de față SPF 50+ Isispharma Invisible Fluid: Nu mi-a plăcut absolut deloc. Acum e adevărat că și prețul a fost destul de mic. Dar rămâne foarte grasă și lipicioasă pe ten, rămâne peliculă albă și are tendința de a se face scame. Clar nu o voi recumpăra. Nu are alcool sau parfum în schimb.

5. Ser The Ordinary – Resveratrol + Acid Ferulic: Țin minte că l-am avut în trecut și îmi plăcuse, dar acum nu mi-a mai plăcut. Se simțea ca un ulei și eu mereu îl simțeam pe ten.

6. Ser The Ordinary – Emulsie Retinoid 2%: Eu pe acesta l-am luat de fapt pentru corp. Dar își face treaba, mai ales pentru prețul lui.

7. Balsam de buze SPF 50+ Avene: A fost destul de ok, dar mi-a rămas de anul trecut foarte puțin și am văzut că s-a uscat cumva. Problema cu el e ca rămâne o pelicula albă care se strânge pe buze.

Produse pentru casă

1. Șervețele umede Denk Mit (Orhidee și Lapte de Ovăz): Mi-au plăcut calitativ, dar nu mi-a plăcut absolut deloc mirosul. Au fost oricum ceva ediție limitată.

2. Hârtie igienică umedă DM: Ambele au fost în ediție limitată, calitatea e destul de bună pentru prețul lor.

1. Șervețele cosmetice DM: Sunt preferatele mele, cele mai fine și cele mai groase. Mereu le recumpăr.

2. Șervețele cosmetice Floralys: E vorba de ultima cutie. Mie nu prea îmi plac, dar am avut un voucher cu care le puteam lua gratuit și am zis să le iau.

1. Odorizante de toaletă Domestos (Green Tea & Citrus Zest): Nu prea mi-au plăcut. Nu prea miroseau, nu prea făceau nici spumă.

2. Dezinfectant toaletă Duck (Marine): A fost destul de ok, curăța foarte bine, dar mirosea numai a clor.

1. Detergent de vase Denk Mit (Frosted Cornflower): A fost ceva o ediție limitată de iarnă. Mie mi-a plăcut destul de mult. Nu curăța chiar la fel de bine ca Fairy, dar a fost foarte bun și acesta.

2. Soluție de curățat baia Mr. Proper Ultra Power (Igienă): Eu l-am cumpărat fără să știu că are clor și am cam rămas dezamăgită, mai ales că mi-am luat vreo 3. La acesta s-a stricat și pulverizatorul când era aproape de final. O să termin ce am deja și nu o să îl mai cumpăr pe viitor.

1. Gel anticalcar W5: Preferatul meu, apare în fiecare lună și mereu îl recumpăr.

2. Dezinfectant de haine Formil Sensitive: Și acesta apare lunar pentru că îl tot recumpăr regulat.

3. Capsule Lenor Color (Amethyst & Floral Bouquet): De mirosit miroase foarte bine după spălare, dar nu curăță deloc.

1. Balsam de rufe Sano Maxima – Blue Blossom: Mi-a plăcut tare mult. Aroma chiar persista în haine și mirosul era demențial. Un miros fresh, dar și floral. Foarte potrivit și pentru primăvară și pentru vară. Poate o să îl recumpăr cândva când mai termin ce am deja.

2. Balsam de rufe Sano Maxima – Moments of Joy: La acesta nu prea mi-a plăcut aroma, se simțea foarte înțepător. Dar în rest aceleași performanțe.

Asta a fost tot și pentru luna mai. Am terminat destul de multe produse, dar e bine că am mai eliberat din spațiu dacă tot a venit și vara. Toate cele bune și zile cât mai frumoase!

Lasă un comentariu