Produse terminate

Produse terminate – Octombrie 2022

Bună! Iată că a venit și timpul mai rece. Au început deja să apară peste tot noile colecții de iarnă. Iar între timp am mai scăpat de câteva produse. Nu la fel de multe ca în ultimele luni, dar totuși destule.

Produse pentru corp

1. Gel de duș Cien Coco & Icy Bonbon: A fost în ediție limitată de vară și știu că deja a venit frigul, dar dacă tot era desfăcut, am zis să îl termin. A mirosit foarte bine, prețul bun, dar cam usca într-adevăr pielea.

2. Gel de duș Balea Tropic Fantasy (Avocado și Flori de Mango): Din nou din ediția limitată de vară. Sincer mi-a plăcut mai puțin decât cel de la Cien.

3. Gel de duș Cottage (Mentă și Căpșune): Îmi place formula și aroma, dar cum am mai zis, începe să miroasă a rânced la scurt timp după ce îl desfaci.

1. Săpun lichid Cien Coconut: A fost tot o ediție limitată și nu mi-a plăcut deloc. Îmi usca mâinile și avea și un miros foarte sintetic și ciudat.

2. Săpun lichid Cien Mango: Și acesta a fost în ediție limitată și mi-a plăcut ceva mai mult decât cel de dinainte. Mirosea și bine și parcă nu usca chiar atât de rău.

3. Săpun lichid Fa Coconut: Mirosul era plăcut inițial, dar m-am plictisit foarte repede de el. Formula ok, deși cam usca mâinile.

1. Dizolvant pentru lacul de unghii Cien (fără acetonă): Mereu îl recumpăr, e pur și simplu preferatul meu.

2. Loțiune de corp Balea Natural Beauty (Trandafir și Fructul Dragonului): Nu mi-a plăcut absolut deloc, lasă o peliculă albă, se absoarbe destul de greu, nu hidratează și miroase și îngrozitor. Nu recomand așa ceva.

3. Loțiune protecție solară spray SPF 50+ Isispharma: A fost ok pentru prețul pe care l-a avut. Se absorbea relativ bine în piele, deși am avut altele mult mai ok din acest punct de vedere. Problema e că lasă pete galbene pe hainele albe. Nu are parfum sau alcool.

4. Antiperspirant Nivea Fresh Blends Coconut: Sincer nu prea mi-a plăcut. Mi se pare că avea tendința de a păta hainele și nici nu mi s-a părut că mă proteja extraordinar. Aroma era relativ ok.

1. Șervețele cosmetice Zewa Deluxe Collection: Sunt ok, dar sincer pentru prețul lor, nu mi se par wow. Au doar 3 straturi. Eu le-am comandat de la Altex și ambalajul lor a venit așa șifonat. Pe de o parte nici nu era ambalat decât într-o pungă, dar totuși dacă a ajuns în starea asta, nici nu vreau să îmi imaginez cum arunca cei de la Cargus coletele.

2. Șervețele cosmetice DM: Mereu le recumpăr, mi se par net superioare celor de la Zewa (au 4 straturi) și prețul este la jumătate. Singura problema e că acum nu prea mai îmi plac ambalajele lor. Mi se par prea de vară și voiam ceva mai de toamnă-iarnă. Dar le voi recumpăra în continuare pentru calitate.

Produse pentru ten

1. Ser Elmiplant Hyaluronic Gold: Am mai zis că nu îmi place din cauză că are un parfum insuportabil și perlele acelea care se sparg neuniform. Dar formula în sine e bună, cu acid hialuronic și niacinamide, se absorbea repede în piele.

2. Cremă protecție solară Sun Dance SPF 50+: E imposibil să o folosești pe ten, cred că e cea mai grasă cremă spf pentru ten pe care am încercat-o vreodată. Eu o țineam în geantă și o foloseam pe mâini dacă se întâmpla să mă spăl pe mâini când eram plecată. Are alcool, dar nu are parfum. De evitat.

Produse de machiaj

1. Fard de obraz The Balm Cabana Boy: Nu prea mi-a plăcut nuanța, era cam prea pigmentată pentru pielea mea oricum foarte deschisă la culoare. Așa că am zis că nu are rost să îl mai păstrez să ocupe spațiul degeaba. Ambalajul e foarte frumos, dar nu sunt genul care să păstreze ceva doar pentru ambalaj.

2. Fard de obraz NYX (nuanța Taupe): Eu îl foloseam de fapt ca pudră pentru conturare. Și mi-a plăcut foarte mult, era destul de prăfos, dar efectul era ok. În prezent nu mai am răbdare să folosesc și așa ceva, dar dacă aș mai folosi, clar l-aș recumpăra.

3. Iluminator mini Becca (nuanța Moonstone): Sincer nu m-a dat pe spate, dar l-am folosit destul de mult pentru că era suficient de deschis pentru pielea mea și dădea un efect natural. Acum se găsește la Smashbox pentru că ei au preluat o parte din produsele Becca.

4. Iluminator stick mini Benefit WhatsUp: Sincer nu mi-a plăcut. Nuanța era cam închisă pentru mine, eu nu sunt genul cu iluminatoare stick. Deci chiar nu avea sens să îl mai păstrez.

5. Mostră mascara Sephora Big By Definition: E destul de ok, nu cel mai bun pe care l-am încercat, dar dacă tot l-am primit cadou, m-am bucurat de el. Formula se usucă destul de repede tocmai pentru că este foarte mic, dar în rest mi-a plăcut.

6. Creioane waterproof Sephora (nuanțele Cocoa și Make a Wish): Sincer nu prea îmi plac, nu mi se par chiar foarte rezistente și acestea s-au și uscat.

7. Ruj L’Oreal (nuanța Nude): Mi-a plăcut extrem de mult, e cremos, e un nude care arată foarte bine și natural pe buze. Singura problemă la el e mirosul. Miroase foarte puternic a trandafir și e și un miros foarte sintetic. Dar l-am recumpărat pentru că mi-a plăcut nuanța.

8. Pudră liberă mini ABH: Pudra a fost ok, dar i s-a spart capacul și mereu cădeau firicele de plastic în pensule, așa că în final am decis să o arunc mai mult din cauza ambalajului. Eu nu sunt genul care să arunce cu produsele de machiaj peste tot, chiar am grijă de ele, dar aici ambalajul a fost atât de prost încât nu a rezistat. Nu aș recumpăra pentru că a mai fost și un mic scandal cu ABH și războiul din Ucraina și prefer să nu cumpăr produse de la Branduri care sunt implicate în scandaluri în general.

Produse pentru casă

1. Șervețele dezinfectante Dettol: Au avut un preț mai ok, dar erau foarte subțiri și de proastă calitate și mai miroseau și a spital, deci nu o să le recumpăr.

2. Șervețele dezinfectante Cif Original: Acestea au avut o calitate mult mai ok și miroseau și destul de bine.

3. Șervețele dezinfectante Touch Exotique: Le aveam mereu în geantă, miros foarte bine și sunt foarte practice.

4. Șervețele pentru bebeluși Carrefour Baby: M-au surprins foarte plăcut, au o calitate foarte bună și îmi place și căpăcelul de plastic. Singura problemă e că nu sunt biodegradabile, dar în rest mi-au plăcut.

1. Dezinfectant toaletă Domestos Alb Strălucitor: Mi-a plăcut destul de mult, chiar curăța extrem de bine.

2. Dezinfectant toaletă Sano (Magnolie și Neroli): Simcer nu mi-a plăcut, mirosul nu era ceva extraordinar, era cam sintetic. Dopul acela era aproape imposibil de scos. Nu recomand.

3. Odorizante toaletă Denk Mit Lemon Splash: Nu mi-au plăcut deloc, mirosul aproape că nu se simțea deloc și oricum mie nu prea îmi plăcea, era foarte sintetic.

1. Soluție pentru curățat mașina de spălat W5: Cred că e singurul produs de acest gen cu un preț ok și cred că și-a făcut treaba. O să îl recumpăr.

2. Gel anticalcar W5: Extrem de mulțumită, mereu îl recumpăr. Ajuntă cu calcarul și miroase și foarte bine.

3. Dezinfectant pentru haine Formil Sensitive: Îmi place mult, are un preț bun și mereu îl recumpăr. Mă bucur că nu are parfum.

4. Capsulă Persil Active Fresh (Universal): Am primit-o pentru testare. Îmi place cum curăță, nu îmi place cum miroase.

1. Dezinfectant pentru haine Asevi: Nu îmi place parfumul prea puternic, dar în rest sper să își facă efectul.

2. Detergent lichid pentru haine albe Denk Mit Energy Impulse: A fost ceva ediție limitată, dar mirosul nu mi-a plăcut absolut deloc. Totuși curăța foarte bine.

3. Soluție pete pentru hainele colorate Vanish: Sincer nu m-a dat pe spate, nu reușește să scoată petele de mâncare. Și nu îmi place nici mirosul.

4. Perle Lenor Vanilie și Orhidee Aurie: Așa miros foarte bine acele perle, dar când speli hainele miros foarte sintetic. Și în plus, lasă hainele aspre, cred că tot trebuie să pui un balsam obișnuit. Nu mi se pare că merită, mai ales pentru prețurile pe care le au.

Și cam atât și pentru luna aceasta. Sper să fiu mai harnică pe viitor pentru că mai am produse de care vreau să scap pentru că nu sunt tocmai mulțumită de ele și mă enervează să le tot văd și să îmi amintesc de ele. Dar asta rămâne pentru luna viitoare. O toamnă plăcută tuturor!

Lasă un comentariu