Magazine online recomandate

Magazine online recomandate – Aoro

Bună! Continui seria de magazine online recomandate cu un magazin destul de cunoscut, Aoro, de la care cred că e imposibil sa nu fi cumpărat cineva ceva măcar o dată. Recunosc faptul că inițial nu am avut curaj să comand de la ei pentru că era cam controversat în privința originalității produselor, însă din moment ce eu până acum am primit doar produse originale, pot spune că sunt convinsă că sunt destul de serioși în această privință.

Puncte tari:

  • Prețurile: La cosmetice mai au variații, eu am găsit produse de machiaj cu un preț mult prea fabulos, ca exemplu, produsele BH Cosmetics mi se par excesiv de scumpe, în timp ce produsele Rimmel London au cel mai mic preț, la fel si Dove la care am găsit prețuri foarte accesibile. De parfumuri nici nu se pune problema, cele mai avantajoase prețuri de pe piață, e drept că eu mi-am luat doar un parfum de la ei (Moschino I love love) care este 100% original, deci nu știu cum se prezintă celelalte, dar în cazul în care voi întâlni dezamăgiri, mai mult ca sigur voi scrie pe blog.
  • Varietatea de produse: Aici chiar există varietate, site-ul este foarte bine organizat astfel încât să găsești absolut tot ce ai nevoie, iar o parte semnificativă din mărcile existente în portofoliul lor nu se află în mod normal pe piața românească. Un brand foarte bun pe care eu nu l-am prea găsit la noi este Ziaja, la fel si Eveline de care chiar nu am auzit la noi în magazine.
  • Mostrele cadou: Aici cred ca exagerează când spun pe site că îți oferă un cadou, acela nu e un cadou, e o mostră de ceva, mostre de ceva primești și la magazine fizice fără să ți se atragă atenția că sunt cadouri. Îmi place însă că ți se oferă posibilitatea de a alege o mostră, deci sunt șanse mici să iei ceva de care nu ești interesat. Într-o perioadă aveau doar mostră de pastă de dinți de la Mediblanc si deși era destul de utilă, te cam plictiseai de ea, acum am văzut că s-au redresat și au introdus mostre de parfumuri, ceea ce mi se pare de apreciat!
  • Ambalarea: Cred ca Aoro are printre cele mai bine ambalate pachete, e pur și simplu imposibil să ai ceva spart în cutie cu atâtea bule. Apreciez grija lor pentru felul în care sunt transportate produsele.
  • Relația cu clienții: A trebuit să returnez un colet la un moment dat și totul a fost ok, am sunat, au răspuns din prima, mi-au spus foarte politicos ce trebuie să fac și mi-am rezolvat problema. Nu vezi asta peste tot, nici măcar eMag care este unul dintre cele mai credibile magazine online de la noi din țară nu are un suport eficient și poți să lași telefonul să sune de dimineața până seara cam vreo săptămână și tot nu îți răspunde nimeni.

Puncte slabe:

  • Prețul transportului: Indiferent ca plasezi o comandă de 20 de lei sau 500 de lei, plătești același transport. Orice magazin online are transport gratuit atunci când depășești o anumită limită, dar aici nu contează asta, trebuie să plătești mereu 15 lei pentru o singură opțiune de curierat: Cargus.
  • Lipsa wishlist-ului: Pe acest site nu îți poți face un wishlist, dacă ești interesat de anumite produse, dar nu vrei să le cumperi pe moment, tot ce poți să faci e să le adaugi în coș, însă dacă nu intri vreo săptămână pe site, ele sunt șterse din coș, deci trebuie să stai să îți amintești ce produse ți s-au părut ție interesante acum nu știu cât timp. Plus că până ajung produsele să fie șterse automat din coș, primești în fiecare zi notificări pe e-mail cum că ai acele produse în coș, lucru foarte enervant.

Concluzie: Probabil că diversitatea produselor și prețurile m-au convins să fiu o clientă destul de fidelă a lor. Este genul de magazin online în care eu am încredere și îi acord nota 9 pentru ca, deși pot trece cu vederea peste problema cu prețul transportului, lipsa wishlist-ului chiar mi se pare o problemă mare și incomodă pentru un magazin online. Voi ce experiențe ați avut cu Aoro? 🙂

Lasă un comentariu